flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про канцелярію Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області

ПОГОДЖЕНО

Заступник голови суду

____________ Н.В.Бердан

08 листопада  2011р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ керівника апарату суду

від 08 листопада 2011 року

     № 02-04.1/345

 

 

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

 

ПРО КАНЦЕЛЯРІЮ

КАЛУСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

1.Загальні положення

 

 

1.1. Положення про канцелярію Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської  області встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників канцелярії Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області (далі - канцелярія).

1.2.Канцелярія утворюється та функціонує в структурі апарату Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області ( далі - апарат суду) відповідно до  пункту 8 ст.149 Закону України ″ Про судоустрій і статус суддів ″ .

1.3. Канцелярія є структурним підрозділом Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області.

1.4.Положення про канцелярію Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області ( далі - Положення про канцелярію ) затверджується наказом керівника апарату суду за погодженням із головою суду, або його заступником.

1.5.Зміни і доповнення до Положення про канцелярію вносяться керівником апарату суду за погодженням із головою суду, або його заступником.

1.6. Робота канцелярії здійснюється відповідно до основних напрямків діяльності Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області.

1.7. Канцелярія в інтересах всебічного і комплексного забезпечення виконання, визначених Положенням про канцелярію завдань та функцій, співпрацює з іншими структурними підрозділами апарату суду.

1.8. Канцелярія у своїй діяльності безпосередньо підпорядковується керівнику апарату суду.

1.9.У своїй роботі канцелярія керується Конституцією України,   кодексами України, Законами України " Про судоустрій і статус суддів ", "Про державну   службу", законодавством України про боротьбу з корупцією   та   іншими   законами України, рішеннями Конституційного  Суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та  Кабінету Міністрів України, документами Верховного Суду України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів, рішеннями органів суддівського самоврядування, наказами, інструкціями та рекомендаціями Державної судової адміністрації України та ТУДСА в Івано-Франківській області, Правилами внутрішнього трудового розпорядку суду, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

 

 

2.Структура канцелярії

 

 

2.1.Структура, чисельність працівників канцелярії визначаються штатним розписом  та структурою  Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області, затвердженими у встановленому законом порядку територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області за погодженням із головою суду, або його заступником.

 

3.Основні  завдання та функції  канцелярії

 

 

3.1.Забезпечення  щоденного прийняття, реєстрації, розподіл вхідної кореспонденції, що подаються до суду.

3.2.Належний прийом, опрацювання, реєстрація судових справ та кореспонденції, що подаються до суду; їх передача суддям та за призначенням працівникам апарату суду під розписку.

3.3.Передача зареєстрованих документів до структурних підрозділів   суду на виконання під розписку.

3.4.Своєчасне введення до автоматизованої системи документообігу суду достовірних даних.

3.5.Реєстрація та відправка вихідної кореспонденції, що направляється за межі суду.

3.6.Прийняття та передача інформації каналами факсимільного зв'язку.

3.7.Реєстрація електронної пошти.

3.8.Прийняття та відправлення службової інформації телефонограмами.

3.9.Надсилання  судових справ та інших матеріалів до судів вищих інстанцій.

3.10.Контроль за дотриманням встановленого процесуального порядку направлення апеляційних та касаційних скарг.

3.11.Контроль за станом справ, які надсилаються за межі суду.

3.12.Надання в установленому законом порядку учасникам процесу інформації про стан розгляду справ, в яких вони беруть участь.

3.13.Термінова доставка листів, запитів, судових повісток, відправлення телеграм та інших документів для забезпечення оперативного розгляду справ.

 

 

4.Організація роботи канцелярії

 

 

4.1. Канцелярію очолює заступник керівника апарату суду, або інший працівник апарату суду, за наказом керівника апарату суду.

         4.2. Заступник керівника апарату суду: планує та здійснює керівництво роботою канцелярії і відповідає за виконання покладених на канцелярію функцій і завдань.

4.3.На період  відсутності  заступника керівника апарату суду (відпустка, відрядження, перебування на листку непрацездатності тощо) його обов’язки, за наказом керівника апарату суду, виконує інший працівник апарату суду.

4.4.  Заступник керівника апарату суду безпосередньо підпорядкований керівнику апарату суду.

4.5. Працівники канцелярії призначаються та звільняються з посад  наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу України.

4.6. Обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників канцелярії та функціональні обов’язки  працівників канцелярії, визначаються посадовими інструкціями та окремим розділом про розподіл функціональних обов’язків між працівниками апарату суду, які затверджуються керівником апарату суду.

4.7.Працівники канцелярії безпосередньо підпорядковані заступнику керівника апарату суду.

4.8. Заступник керівника апарату суду :

- планує роботу канцелярії, здійснює керівництво діяльністю канцелярії і несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на канцелярію;

- розприділяє  обов’язки між працівниками канцелярії,  а у разі службової необхідності проводить перерозподіл обов’язків між ними, забезпечує планування роботи, належний рівень службової дисципліни, організовує взаємодію з іншими структурними підрозділами суду;

- організовує роботу і забезпечує контроль за своєчасним виконанням працівниками канцелярії завдань, плану роботи суду, доручення керівництва суду;

- забезпечує вдосконалення методів роботи канцелярії, своєчасне проходження і опрацювання документів;

-   представляє канцелярію на зборах та нарадах працівників апарату суду;

- здійснює інші повноваження із забезпечення діяльності суду, передбачені посадовою інструкцією та  Положенням про канцелярію.

 

 

5.Права та обов'язки  працівників канцелярії

 

 

5.1.Працівники канцелярії мають право:

- користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України , Законами України  "Про державну службу", " Про судоустрій і статус суддів " та іншими законодавчими актами;

- на соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу;

- за дорученням керівництва суду представляти інтереси суду в підприємствах, установах, організаціях, органах влади з питань, що належать до його компетентності;

- отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на нього обов’язків та завдань;

- в установленому порядку отримувати від працівників апарату суду інформацію, необхідну для виконання посадових обов’язків;

- повертати працівникам апарату суду документи і вимагати їхньої доробки у випадку порушення правил діловодства;

- за погодженням з керівництвом залучати інших працівників апарату суду з метою забезпечення виконання покладених на нього завдань;

- вносити в межах своєї компетентності пропозиції щодо вдосконалення роботи суду;

- брати участь у нарадах та зборах трудового колективу.

 

5.2. Працівники канцелярії наділені іншими правами, визначеними посадовими інструкціями.

 

5.3.Працівники канцелярії зобов’язані:

 

- виконувати вимоги цього Положення та забезпечувати конфіденційність інформації, яка стала їм відома при виконанні службових обов’язків;

- забезпечувати організацію, своєчасне і якісне виконання дорученої їм роботи;

- дотримуватися Конституції та законів України, інших нормативно-правових актів, вимог Присяги державного службовця, Інструкції  з діловодства в місцевому загальному суді, Загальних правил поведінки державного службовця, Правил поведінки працівника суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, посадових інструкцій, правил охорони праці та протипожежної безпеки, інструкцій по роботі з документами, які стосуються роботи суду;

- дотримуватись встановлених правил ведення діловодства;

- виконувати свою роботу у взаємодії з працівниками інших структурних підрозділів;

- використовувати комп’ютерну техніку та засоби оргтехніки з метою підвищення ефективності та якості своєї роботи, суду в цілому;

- постійно підвищувати свій професійний рівень та ділову кваліфікацію.

 

 

6.Відповідальність працівників канцелярії

 

 

 6.1.Працівники  канцелярії відповідно до Кодексу Законів про працю України, Законів України " Про державну службу ", законодавства України про боротьбу з корупцією несуть відповідальність за:

-        порушення трудової дисципліни;

-        неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків і завдань;

-        недостовірність відомостей та інформації з питань, що належить до компетенції відділу;

-        бездіяльність або невикористання наданих їм прав;

-        порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних із прийняттям на державну службу та її проходженням;

-        зберігання майна і засобів, закріплених за канцелярією.