flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по розгляду заяв,скарг та звернень громадян за ІV квартал 2014 року

22 січня 2015, 11:57

Аналіз  стану організації роботи із зверненнями громадян Калуського міськрайонного суду за ІV квартал 2014  року

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У ІV кварталі 2014 року до  Калуського міськрайонного суду  надійшло 9  письмових звернення від  громадян, що в порівнянні з ІІІ кварталом 2014 року на 2 звернення менше (7 осіб звернулося до суду з письмовими запитами у ІІІ кварталі).

Розглянута 1 заява  щодо проведення службового розслідування відносно неправомірних дій секретаря судового засідання Калуського міськрайонного суду. Головою суду заявнику направлено відповідь про те,що підстав для прийняття відповідних заходів,щодо неналежного виконання службових обов’язків секретарем судового засідання  та проведення службового розслідування не має.

Звернення, що надходять до суду, завжди, розглядаються у строки, установлені Законом України «Про звернення громадян».

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, ветеранів війни і праці, інвалідів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки,  до Калуського міськрайонного суду у ІV кварталі 2014 року  не надходило.

Слід зазначити , що  керівництвом суду здійснюється прийом громадян згідно затвердженого графіку прийому громадян.

 У ІV кварталі 2014 року проведено прийом 11 осіб, що в порівнянні з ІІІ кварталом 2014 року на 1 особу менше. ( у ІІІ кварталі на прийом звернулося 12 осіб).

На прийомі в голови суду в ІV кварталі 2014 року  побувало 8 громадян, у заступника голови суду 1 особа, у керівника і заступника керівника апарату суду по 1 громадянину.

З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав та запобігання таким порушенням надалі, Калуським міськрайонним судом вживаються ряд заходів.

Зокрема забезпечено належний облік скарг і заяв, що надходять до суду та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян.  

На оперативних нарадах керівником апарату суду Костів С.С. суду постійно наголошується на підтриманні належного рівня роботи суду з метою запобігання надходження обґрунтованих заяв та скарг.

З метою покращення та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому проводиться ретельна перевірка усіх звернень громадян, у яких йдеться про недоліки у роботі суду, оскаржуються дії його посадових осіб, невідкладно вживаються заходи щодо посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб згідно із Законом України "Про звернення громадян" за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та результати вирішення порушених у них питань.

 

 

Заступник керівника апарату суду                              Семчук Л.Я.