Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз
стану роботи суду по розгляду заяв, скарг та звернень громадян
за перше півріччя 2017 р.
Відповідно до плану роботи суду на 2017 рік мною, старшим консультантом суду Смирновою О.В., проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2017 року .
Організація та ведення роботи зі зверненнями громадян здійснюється на підставі Конституції України (ст.40), Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р., Закону України «Про статус народного депутата України», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року №348 – (далі – Інструкція з діловодства за зверненнями громадян).
Протягом I півріччя 2017 року до Калуського міськрайонного суду надійшло 23 письмових звернень громадян.
Головними причинами звернень громадян з заявами та скаргами до суду в були:
про надання інформації щодо порушення хронології у формуванні матеріалів справи;
про підготовку до проведення виборів голів суду;
пророз' яснення рішення суду та розгляду заяви про видачу наказу про стягнення невиплаченої заробітної плати;
про надання інформації про список справ. Призначених до розгляду у суді;
про правомірність розгляду суддею документів, що були долучені до справи;
про графік особистого прийому громадян керівництвом суду;
про дотримання судом строків відкриття провадження у справі.
про повідомлення про злочин
про оформлення копії процесуального документу суду;
про надання інформації по виконавчому провадженні;
про перешкоджання посадових осіб в ознайомленні з матеріалами справи;
про надання інформації щодо видачі копій процесуальних документів;
про недовіру судді;
По фактах, викладених у зверненнях громадян, проводилася ретельна перевірка, за результатами якої заявникам у передбачені заноком строки було надано обґрунтовані та вичерпні відповіді, роз’яснено положення чинного законодавства.
Станом на 01.07.2017 року нерозглянутих звернень громадян у суді немає.
Проведений аналіз звернень громадян виявив недостатній рівень знань громадянами процесуального законодавства, особливо, що стосується порядку оскарження рішень та ухвал суду, а також оформлення копій процесуальних документів, що видаються судом.
Одночасно слід зауважити, що відвідувачі суду стали більше цікавитися організацією роботи суду, внутрішнім розпорядком та правилами прийому громадян. А також слід відзначити активність громадян по застосуванню електронних засобів звернення до суду.
Підсумовуючи вищенаведене, слід зазначити, що у Калуському міськрайонному суді приділяється належна увага своєчасному, якісному і об’єктивному розгляду звернень громадян в строки та в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
Старший консультант суду: О.В.Смирнова