Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Калуського міськрайонного суду
Івано-Франківської області
за 1 півріччя 2013 року
№ |
|
1 півріччя |
2 півріччя |
1 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
251 |
|
9 |
|
||
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
3479 |
|
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
3339 |
|
4 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
282 |
|
10 |
|
||
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
46 |
|
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в. т. визнаних обґрунтованими |
4 |
|
1 |
|
||
7 |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) * за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012р. по конкретному суду |
25 квітня 2013 року у суді волонтерами було проведено опитування відвідувачів суду. В опитуванні взяли участь 67 респондентів, які оцінили роботу суду у 3,95. Загальний показник доступності суду склав 3.,47 б., Загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 3,87 б. повноту та зрозумілість наявної інформації оцінено у 4,01 б. Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами у 3,76 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,87 б., суддів у 3,98 б. 100% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі. 41,79 5 відповідей відвідувачів суду зазначили, що враження респондентів від візиту до суду « відповідають очікуваним». 28,36 5 відвідувачів, які були в суді раніше, зазначають, що якість роботи суду загалом залишилась без змін. Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 49,25% респондентів бажають отримати «дзвінок на мобільний телефон». |
|