Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз
стану роботи суду по розгляду заяв, скарг та звернень громадян
за другий квартал 2018 р.
Відповідно до плану роботи суду на 2018 рік мною, консультантом суду Смирновою О.В., проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року .
Організація та ведення роботи зі зверненнями громадян здійснюється на підставі Конституції України (ст.40), Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р., Закону України «Про статус народного депутата України», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року №348 – (далі – Інструкція з діловодства за зверненнями громадян).
У другому кварталі 2018 року до Калуського міськрайонного суду надійшло 7 письмових звернень громадян.
Громадяни зверталися до суду з приводу:
По фактах, викладених у зверненнях громадян, проводилася ретельна перевірка, за результатами якої заявникам у передбачені законом строки було надано обґрунтовані та вичерпні відповіді, роз’яснено положення чинного законодавства.
Усі відповіді направлялися звичайною поштою рекомендованими листами з повідомленням про вручення.
Одне звернення громадянина, інваліда першої групи, було перенаправлено у Калуський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги для належного реагування.
Станом на 1 липня 2018 року нерозглянутих звернень громадян у суді немає.
Підсумовуючи вищенаведене, слід зазначити, що у Калуському міськрайонному суді приділяється належна увага своєчасному, якісному і об’єктивному розгляду звернень громадян в строки та в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
Консультант суду: О.В.Смирнова