flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Показники діяльності Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області за 2013 рік

23 січня 2014, 15:54

Показники діяльності Калуського міськрайонного суду

Івано-Франківської області

за 2013 рік

 

 

1 півріччя

2 півріччя

1

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад  1 рік

251

81

9

 10

2

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

3479

3718

3

Кількість розглянутих справ і матеріалів

3339

3625

4

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

282

223

10

5

5

Кількість скасованих судових рішень

46

8

6

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

в. т. визнаних обґрунтованими

4

3

1

1

7

Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)

* за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012р. по конкретному суду

25 квітня 2013 року у суді волонтерами було проведено опитування відвідувачів суду. В опитуванні взяли участь 67 респондентів, які оцінили роботу суду у 3,95. Загальний показник доступності суду склав 3.,47 б., Загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 3,87 б. повноту та зрозумілість наявної інформації оцінено у 4,01 б. Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами у 3,76 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,87 б., суддів у 3,98 б. 100% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі. 41,79 5 відповідей відвідувачів суду зазначили, що враження респондентів від візиту до суду « відповідають очікуваним». 28,36 5 відвідувачів, які були в суді раніше, зазначають, що якість роботи суду загалом залишилась без змін. Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 49,25% респондентів бажають отримати  «дзвінок на мобільний телефон».