flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про службу управління персоналом Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ керівника апарату Калуського міськрайонного суду

Івано-Франківської області від

11 липня 2022 року № 02-6.1/3

 

ПОЛОЖЕННЯ
про службу управління персоналом

Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області

  1. I. Загальні положення
  2. У Калуському міськрайонному суді Івано-Франківської області (далі-суд) утворюється самостійний структурний підрозділ з питань персоналу - служба управління персоналом Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області (далі - служба управління персоналом).

         2.Чисельність служби управління персоналом визначаються штатним розписом та структурою Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області, затвердженими у встановленому законом порядку.

         Чисельність служби управління персоналом визначається з розрахунку до 30 осіб на одного працівника служби управління персоналом.

  1. 3. Служба управління персоналом безпосередньо підпорядковується керівнику державної служби в суді - керівнику апарату суду (далі - керівник апарату суду).
  2. 4. У своїй діяльності служба управління персоналом керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Законом України "Про державну службу", Законом України "Про судоустрій і статус суддів" та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, розпорядженнями, наказами голови суду та керівника апарату суду, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
  3. 5. Положення про службу управління персоналом розробляється на основі Типового положення про службу управління персоналом державного органу та затверджується керівником апарату суду.
  4. 6. Служба управління персоналом має свою печатку.

 

  1. Основні завдання, функції та права служби управління персоналом

 

  1. Основними завданнями служби управління персоналом є:

         1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у суді;

         2) забезпечення здійснення керівником апарату суду своїх повноважень з питань управління персоналом;

         3) забезпечення організаційного розвитку суду;

         4) добір персоналу (працівників апарату суду);

         5) розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників апарату суду;

         6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

         7) документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.

  1. Служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань:

         1) організовує роботу щодо розробки структури суду;

         2) вносить пропозиції керівнику апарату суду з питань удосконалення управління персоналом;

         3) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника апарату суду з питань управління персоналом та надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів суду;

         4) організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців та інших працівників апарату суду, затвердження яких належить до повноважень керівника апарату суду, їх перегляду на відповідність встановленим законодавством вимогам та з метою виявлення потреб у внесенні до них змін, а також надає консультативну допомогу щодо розроблення та внесення змін до посадових інструкцій;

         5) проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв'язання конфліктних ситуацій;

         6) аналізує кількісний та якісний склад персоналу у суді, вивчає поточну потребу в такому персоналі, прогнозує перспективну потребу в персоналі з урахуванням довгострокових цілей суду та вносить відповідні пропозиції керівнику апарату суду;

         7) готує проект умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії "Б" і "В" з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

         8) розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ (розпорядження) суб'єкта призначення або керівника апарату суду про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій "Б" і "В" та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;

         9) розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорії "Б" і "В" у суді, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв'язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;

         10) здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців у суді з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

         11) здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання;

         12) складає разом з державними службовцями суду індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальні програми професійного розвитку таких державних службовців; вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить керівнику апарату суду пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців;

         13) здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб'єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями", та інформує про можливість навчання за такими програми персонал суду;

         14) здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання; проводить за рішенням керівника апарату суду оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;

         15) організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

         16) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань;

         17) забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу суду;

         18) проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби;

         19) забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в суді;

         20) забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", готує довідку про її результати;

         21) організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами;

         22) оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

         23) оформляє і видає працівникам апарату суду службові посвідчення;

         24) розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;

         25) обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби;

         26) проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років;

         27) формує графік відпусток персоналу суду, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;

         28) у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу суду;

         29) здійснює роботу, пов'язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників суду;

         30) веде військовий облік призовників, військовозобов'язаних та резервістів, бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час в суді;

         31) розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до її компетенції;

         32) здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та державну службу в суді, зокрема контролює дотримання правил внутрішнього службового розпорядку;

         33) організовує проведення класифікації посад державної служби у суді відповідно до законодавства;

         34) разом з іншими структурними підрозділами суду:

          організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;

         подає пропозиції керівнику апарату суду щодо планування службової кар'єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;

         забезпечує внесення даних про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інформаційно-аналітичну систему "Кадри-WEB";  

         35) спільно з бухгалтерською службою територіального управління ДСА України в Івано-Франківській області опрацьовує штатний розпис суду і організовує роботу щодо матеріального стимулювання персоналу суду;

         36) у межах компетенції оформляє і видає працівникам суду  довідки з місця роботи;

         37) проводить іншу роботу, розробляє і бере участь у розробленні проектів документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.

  1. Служба управління персоналом має право:

         1) взаємодіяти з питань, що належать до її компетенції, із структурними підрозділами суду, державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами;

         2) одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб та іншого персоналу суду інформацію, матеріали та пояснення (у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на неї завдань;

         3) брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку;

         4) організовувати проведення семінарів, нарад та інших заходів з питань, що належать до її компетенції у суді;

         5) обробляти персональні дані фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на неї завдань;

         6) за дорученням керівника апарату суду представляти суд в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до її компетенції.

  1. Покладення на службу управління персоналом завдань, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань управління персоналом, організаційного розвитку та державної служби, не допускається.

 

III. Керівник служби управління персоналом

 

         1.Службу управління персоналом очолює керівник, який призначається на посаду та звільняється з посади в порядку, передбаченому законодавством про державну службу.

  1. Керівник служби управління персоналом забезпечує своєчасність і повноту виконання завдань та функцій служби управління персоналом.
  2. Керівник служби управління персоналом підписує акт передачі справ і майна, у разі звільнення державного службовця з посади чи переведення на іншу посаду.